در مورد روش خرید از سایت جانبی باکس سوالی دارید؟
نحوه خرید از سایت جانبی باکس را به صورت متن در صفحه راهنمای خرید از جانبی باکس قرار دادهایم.
قصد پیگیری سفارشتان را دارید؟
چه به صورت اینترنتی و چه به صورت تلفنی ثبت سفارش کرده باشید، وضعیت سفارش شما بصورت پیامک و همچنین ایمیل برای شما ارسال میشود و برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره پشتیبانی در قسمت تماس با ما ارتباط برقرار کنید.
سوال در مورد نحوهی پرداخت وجه، نحوه ارسال کالا، زمان ارسال و هزینههای آن دارید؟
تمام موارد را در صفحهی “شیوههای پرداخت” و “روشها، زمان و هزینههای ارسال” برایتان نوشتهایم.
کد رهگیری پستپیشتاز و یا تیپاکس سفارشهای خارج ازبندر ماهشهر را میخواهید؟
ما روزانه سفارشهای شما را تحویل شرکتهای حمل میدهیم و کمی زمان میبرد تا کد رهگیری را برای ما ارسال کنند. کد رهگیری معمولا تا ۲۴ ساعت پس از تحویل مرسوله به شرکت حملکننده (مثل پست یا تیپاکس)، برای ما ارسال شده و برایتان پیامک میکنیم.
قصد استعلام اطلاع از آدرس و تلفن فروشگاه را دارید؟
اطلاعات کامل فروشگاه جانبی باکس را در صفحه تماس با ما قرار دادهایم و از تماس شما با فروشگاه جانبی باکس خوشحال خواهیم شد.
در مورد شرایط سلامت و بسته بندی محصولات توسط جانبی باکس سوالی دارید؟
ما تمام سعی خود را میکنیم که هیچ مشکلی در فرآیند خریدتان از جانبی باکس وجود نداشته باشد. از موقع ثبت سفارش و تست سلامت کالا و بسته بندی محکم و ایمن توسط خودمان و تا زمانی که محصول به دستتان میرسد، کنار شما خواهیم بود.